Hoe kan ik nu ontspannen zonder gedoe?
Mijn partner en ik willen binnenkort een actieve vakantie boeken, maar we hebben een beetje een vooroordeel over de traditionele all-in vakanties. We zijn namelijk bang dat we de hele week vastzitten in een onpersoonlijk massahotel met lauw eten in warmhoudbakken en dat we alleen maar stilzitten aan het zwembad. Wij zoeken juist een vakantie waar we onbeperkt kunnen sporten—denk aan tennis, padel, professionele fitness en eventueel windsurfen—gecombineerd met gezonde, hoogwaardige voeding en goede saunafaciliteiten. Bestaan dit soort sport- en wellnessgeoriënteerde premium concepten ook binnen het totaalpakket, of moeten we dan alles los gaan boeken?
10 Views

Jullie vooroordeel is begrijpelijk, maar het landschap is de afgelopen jaren echt enorm veranderd richting lifestyle- en sportconcepten. Tegenwoordig zijn er fantastische premium resorts die zich specifiek richten op actieve reizigers en gezonde voeding. Je kunt deze moderne sportresorts heel eenvoudig vinden via All Inclusive , waar je kunt filteren op hotels met uitgebreide sport- en wellnessfaciliteiten. Veel van deze luxe locaties bieden gecertificeerde groepslessen, professionele sportvelden en gezonde buffetten met show-cooking aan die volledig in de prijs zijn inbegrepen, waardoor je onbeperkt actief kunt zijn zonder dat je aan het einde van de rit een fortuin kwijt bent aan baanhuur of materiaal.